Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:

  • Παράδοση 1-3 μέρες : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά. Η ακριβής ημερομηνία αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος.
  • Παράδοση 4-10 μέρες: θα γίνει παραγγελία του προϊόντος και θα είναι διαθέσιμο στο κατάστημα προς παράδοση μέσα στο χρονικό διάστημα αυτού του αριθμού ημερών.
  • Παράδοση εντός  ημερών: Το προιον πρέπει να γίνει παραγγελία στο εξωτερικό. Σε αυτή την περίπτωση, είναι απαραίτητη η προπληρωμή του ποσού μέσω κάρτας καθώς όλες οι παραγγελίες προπληρώνονται για να εισαχθούν από το εξωτερικό. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να το προπληρώσετε, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε τηλεφωνικά. 
  • Κατόπιν παραγγελίας : Το προιον πρέπει να γίνει παραγγελία στο εξωτερικό. .
  • Κατηργημένο : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία. Έχει χαρακτηριστεί από τον εκδότη κατηργημένη έκδοση και δεν προβλέπεται η επανακυκλοφορία του.
  • Εξαντλήθηκε:  Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.λεχ

 

Με τον όρο μέρες πάντα αναφερόμαστε σε εργάσιμες ημέρες. Μέσα στο διάστημα των ημερών που αναφέρουμε, θα προσπαθήσουμε να έχουμε παραδώσει στη μεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε ή να το έχουμε παραλάβει στο κατάστημα και να είναι έτοιμο για παράδοση. Δεν μπορούμε να δεσμευτούμε ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις και ελλείψεις αλλά πάντα θα ενημερωθείτε σχετικά μόλις λάβουμε ενημέρωση για τυχόν καθυστέρηση.  

 

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου

Μπορείς να κρατήσεις στη wish list προϊόντα ώστε να τα βρίσκεις εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύεις να τα αποκτήσεις. Η wish list εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη "αγαπημένα" και στο καλάθι αγορών.

 

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

 

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου με το να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά, μέσω email ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.limperis-service.gr/ell/contact/

 

 

 

 

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του limperis-service.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.